Wyszukiwarka
Uprawnienia i certyfikaty

         

Ilość gości, wizyt:
Dziś: 29Ogółem: 41659

Hamulec silnikowy HM-230/400, 300W

Cena:950.00
Czas realizacji +
dni robocze.
Zamówienie

 

Po wyłączeniu silnika elektrycznego stycznik liniowy poprzez styki normalnie zwarte NC podaje na wejście hamulca napięcie 230V będące sygnałem uruchamiającym. Po podaniu tego napięcia hamulec po czasie zwłoki (lub bez zwłoki – zobacz nastawa sterownika na schemacie) załącza wewnętrzny stycznik podając na silnik napięcie prądu stałego. Napięcie to podawane jest w czasie wystarczającym do zatrzymania silnika oraz niepowodującym przegrzanie hamulca. Podawane jest ono przez styki NC stycznika silnika w celu rozłączenia hamulca po załączeniu silnika w trakcie zatrzymywania. Następnie stycznik zostaje rozłączony i hamulec puszcza. Napięcie to wytwarza stałe pole magnetyczne w stojanie silnika. Wirnik mający zwarte uzwojenia obracając się w stałym polu magnetycznym wytwarza napięcie. Ponieważ uzwojenia wirnika pracują na zwarciu powstaje siła hamująca obroty wirnika. Jeżeli hamowanie jest mało skuteczne należy zmienić zakres napięć hamowania na transformatorze, (pierwszy rysunek). Jeśli rezystancja uzwojeń silnika jest bardo mała dwa wyjścia transformatora należy połączyć równolegle, (fabrycznie połączone są szeregowo).

 

PARAMETRY TECHNICZNE:

-Napięcie pracy: U(n)=230V,

-Wyzwalanie: U(s)=230V,

-Napięcie silnika: 1f U(m)=230V,

-Napięcie silnika: 3f U(m)=3x230/400V,

-Moc obsługiwanych silników: P(s)=0,01-5kW,

-Napięcie hamowania: U(dyn)=33 lub 33V-DC,

-Maksymalny prąd hamowania: (300W) I(dyn)=30A,

-Czas hamowania: 0,011-10min,

-Emc(zaciski): <40dBµV,

-Wymiary: 240x160x90mm,

-Temperatury pracy: -10, +40 °C,

 

 

Pytania i odpowiedzi:

Twoje pytanie:
Oceń opis tego produktu: