Wyszukiwarka
Newsletter

Uprawnienia spółki

     

Ilość gości, wizyt:
Dziś: 1Ogółem: 65272

Regulator RDC1F

Cena:650.00PLN
152.75EUR
Czas realizacji zamówienia wynosi dni: +
Obecnie można zamówić sztuk:2
Do koszyka
 
Oceń opis tego produktu:5.00, Głosy:7

RDC1F. Bardzo proste w obsłudze, bezawaryjne, odporne na przeciążenia do 40A, regulatory - softstartery silników elektrycznych jednofazowych prądu stałego do 3 kW. Nie wyłączają się, nie emitują zakłóceń, nie wymagają programowania. Urządzenia przeznaczone są do regulacji obrotów wszelkiego rodzaju napędów technologicznych wykorzystujących maszyny prądu stałego. Przy pracy soft start prąd rozruchowy silnika spada z 10 krotnego I(n) do 1-2 krotnego I(n). Poprzez przystawkę PLC1 urządzenie można sterować sygnałem 0-10V.  Urządzenia posiadają deklarację WE zgodności z normami oraz posiadają oznaczenie CE.

Regulator RDC1F - Cechy, dane techniczne urządzenia:
Cechy, dane techniczne urządzenia:
Obsługuje silniki:DC szeregowe, bocznikowe, magnesowe
Napięcie pracy U(n) [V]:230
Napięcie wyjściowe U(o) [V]:DC, 0-180-230V
Napięcie wzbudnicy, bocznikaU(g) [V]:230
Prąd maksymalny I(m) [A]:25
Prąd w piku I(tsm) [A] t<20[ms]:400
Prąd znamionowy I(n) [A]:20A
Moc silnikowa czynna P(s) [kW]:0,05-3kW
Moc softstart P(soft) [kW]:0,05-4
Rampa startowa t(on) [s]:1-2-5
Sterowanie:0-10V (z przystawką PLC1), gałka
Wskaźnik 3 cyfry +/15%:tak
Emc(zaciski)=<[dBµV]:40
Kategoria, Cat:DC22/23
Klasa, Class:A/B
Temperatury pracy [ºC]:-10+40
Zabezp. termiczne: t[ºC]:115
Ciężar [kg]:1,5
Listwa zaciskowa [mm2]:6
Stopień ochrony IP:41
Wymiary [mm]:220x140x70
Typ falownika, urządzenia:DC PWM TYRYSTOROWY
Maszyny, napędy przekładniowe, technologiczne:TAK
Mieszalniki, emulgatory:TAK
Wentylatory, dmuchawy, nagrzewnice:TAK
Wirówki, pomy wirnikowe:TAK
 

Pytania i odpowiedzi:

  • Konrad -> Admin2020-05-07 08:11
     

    Po stronie wtórnej, przy zmianie obrotów potrzebny reset softstartu w RDC1F aby w przeciwnym kierunku wystartował łagodnie.

  • Konrad2020-05-06 22:08

    Chciałbym zrealizować przy wykorzystaniu sterownika pracę nawrotową czyli po osiągnięciu danej pozycji zmianę kierunku-> hamowanie (Rezystor) następnie zmianę polarzacji i uruchomienie napędu w przeciwnym. Pytanie czy zmiana może przebiegać po stronie napięcia zasilania ac czy wyłącznie po stronie wyjścia dc?

  • Józef2019-04-14 07:19

    Witam
    Proszę o więcej informacji.
    Chcę użyć sterownika do precyzyjnej regulacji obrotów silnika dc 220 V 300W.
    Sterowanie 0-10V i prądnica tachometryczna.
    Sterowanie start /stop i zmiana kierunku obrotów.
    Czy mogę zastosować ten sterownik?
    J.Pankski

  • Józef_admin2019-04-14 09:28

    Należy zamówić sterownik RDC1F oraz przystawkę 0-10V typu PLC1. Prądniczkę tachometryczną podłącza się poprzez 2 potencjometry w szereg z napięciem odniesienia 10V z płytki PLC1, lecz w przeciwnym kierunku. Przyrost obrotów powoduje zmniejszenie napięcia sterującego i obniżenie obrotów. Następuje sprzężenie zwrotne i stabilizacja obrotów.

  • pawels->admin2019-10-04 08:21

    Należy zamówić układ RDC1F. Reguluje silniki DC do 2kW. Niestety obroty trzeba będzie zrealizować przełącznikiem LP.

  • Adam2020-01-07 09:28

    Dzień dobry,
    Czy mogę zastosować sterownik do zasilania silnika DC 1kW w obrotniku spawalniczym?
    Występują tam bardzo małe prędkości obrotowe z bardzo długim czasem pracy.
    Jeżeli nie, to jak można dostosować ten sterownik do takiej pracy?
    Pozdrawiam

  • Artur2020-01-25 09:40

    W urządzeniu jest silnik 220V DC z prądniczką tachometryczną. Czy mogę wykorzystać RDC 1F? Czy można podłączyć tę prądniczkę, ewentualnie z niej zrezygnować i jakie to będzie miało znaczenie dla pracy silnika?
    Czy na stykach RDC 1F zasilających stojan silnika jest cały czas napięcie, czy tylko przy obciążeniu?

  • Artur2020-01-26 07:05

    Czy RDC 1F sprawdzi się w obrotnicy spawalniczej z silnikiem 0,9 kW, 220V DC? Silnik pracuje na wolnych obrotach.

  • jan2020-02-27 11:07

    Dzień dobry,
    potrzebny mi jest regulator silnika DC, ale mam kilka pytań z powodu kilku niejasności i perełek typu " silnik elektryczny jednofazowy prądu stałego".
    1. Rozumiem, żę regulator RDC1F pracuje na zasadzie tyrystorowego regulatora fazowego, następnie napięcie jest prostowane i na wyjściu otrzymujemy pulsujące napięcie o częstotliwości 100 Hz o amplitudzie do 320 V.
    2. Sądzę, że górne pokrętło służy do ustawiania szybkości obrotowej silnika, a dolne - do ustawiania czasu softstartu (5-3S, 2-1,5 S i 1-0,8 S). Co oznaczają znaczki PLC na tych pokrętłach? Nawiasem mówiąc, dlaczego wszystkie napisy wykonane są w języku polskim (co jest absolutnie zrozumiałe), a pod górnym pokrętłem - po angielsku, nie mówiąc o tym, że pod dolnym w ogóle brak?
    3. Najważniejsze: czy regulator będzie kompatybilny z silnikiem o napięciu 180 i mocy 2 kW. Zaznaczam, że cewki silnika włączone są równolegle.
    4. Dlaczego w danych na regulator podajecie granice regulacji 0 - 180 - 230V, a nie np. 0 - 180 V lub 0 - 230 V ?
    Z poważaniem Jan Grnaderjan

  • Jacek2020-04-05 08:15

    Czy ten sterownik jest w stanie odsłużyć silnik DC 180V 10A z tachometrem? Chodzi o stabilizacje momentu i obrotów silnika.

  • pawels2019-10-03 21:48
     

    Poszukuję sterownika do silników - dane z tabliczki znajduje się poniżej. Jest to obrabiarka do metalu a sterownik obsługiwał dwa silniki posuwu ,regulował płynnie prefkosc potencjometrem oraz kierunek obrotów . Niestety stary rzekomo uszkodzony sterownik został wymontowany i zezłomowany przed moim kupnem. Nie posiadam go jak również nie posiadam żadnej dokumentacji do maszyny. Czy macie możliwość zbudowania sterownika dla mojej maszyny ?
    silniki : Hubner GMOT, NR- 137079, P- G 15 08 N, V- 180, A- 3,76 FRR 190V, U/min- 5000, 0,45kW

  • Adam -> Admin2020-01-07 09:46
     

    Tak, można zastosować taki sterownik. Oczywiście silnik 180-230V DC

  • Admin->Artur2020-01-25 10:20
     

    Do prądniczki tachometrycznej należy do RDC1F dokupić przystawkę PLC1 0-10V. Układ wysyła 2 napięcia, regulowane 0-230V na wirnik i stałe 230V na stojan.

  • Admin->Artut2020-01-26 11:23
     

    Jak dotąd sprawdzał się. Silnik DC ma stały moment obrotowy przy różnych prędkościach. Przykładem jest tramwaj.

  • Jan->Admin2020-02-27 12:25
     

    Podajemy 0-180-230V ze względu na ograniczoną ilość liter w tytułach aukcji na Allegro. Co do opisu, zdjęcia mamy trochę niedoskonałe. Na urządzeniach wszystko jest. Pana silnik można regulować RDC1F, może Pan wewnątrz ograniczyć maksymalne napięcie wyjściowe do 180V jak i również podnieść napięcie minimalne. Pozdr.

  • Jacek->Admin2020-04-05 09:49
     

    Tak, RDC1F obsługuję prądniczkę tachometryczną. Trzeba domówić jeszcze przystawkę PLC1 w dziale "Rozszerzenia konwertery"

Twoje pytanie:
Oceń opis tego produktu: